fredag 30 maj 2014

Upplagt för ett gott trädgårdsliv !



Packad för paus i trädgårderandet !

Kommer ni ihåg korgmöbeln jag köpte på vårvintern ? Nu har den blivit vit även om jag egentligen inte tyckte om att spraymåla pga att det inte känns miljövänligt - så det blir nog bara den här gången.

Korgen är perfekt att packa med det man behöver när man ligger i solstolen eller tar igen sig i en korgstol i trädgården - här ryms både fika, vattenkanna, böcker, filt, godis och tidningar. Som upplagt för ett bra trädgårdsliv alltså !

Ha det så gott alla trädgårdsvänner !
Kram/Isa

8 kommentarer:

  1. Vilken snygg och praktisk korg att bära med sig ut i trädgården! En sådan ska jag spana efter!
    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera
  2. Härlig möbel du fixat. Hade en sån en gång och den slet jag helt ut med allt bubbande i trädgården vi hade då.
    Ha en härlig helg i din trädgård med korgen
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Vilken praktisk korg...tack för all inspiration och alla vackra bilder....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. Oh, vilken fiffig och vacker korg/bord/bricka, ja allti ett verkligen :-) Grattis till den - en sån skulle man ha. Ser jättemysigt ut.

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  5. Praktiskt, blev jättebra det där. Jag skulle vilja ha såna korgstolar!

    /Jenny

    SvaraRadera
  6. Härligt och verkligen praktiskt!
    Bra tips där...måste bara hitta en korgstol först!
    Önskar dig en skön helg...
    Kram Titti

    SvaraRadera
  7. Tänk vilka fina fynd man kan göra! Det inte jag vill ha kan någon annan få nytta av. Ett gott och bra tänk.
    Härlig och fint du har gjort Isa!

    Susanne

    SvaraRadera
  8. Blev ju bra. Har också provat att spraymåla och framförallt gick det åt mycket mer färg än man kunde tänka sig så mitt projekt blev ganska dyrt.
    Korgbordet verkar jättepraktiskt.
    Anette

    SvaraRadera

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa