fredag 9 maj 2014

Här går jag och svänger något rostigt !

Det var kallt och blåsigt den där dagen i slutet av mars när bilden togs om ni tycker jag ser påpälsad, rufsigt ostylad och frusen ut - ungefär som man normalt brukar se ut i trädgården!

Rostigt och avskavt lite överallt !

Reportaget från Hem & Inspiration börjar nu leta sig ut till andra lokaltidningar och att jag fick reda på Bostads Kuriren var en slump när bloggvännen Luna Ek skrev en kommentar och var snäll att skicka tidningen till mig. Jag traskar även omkring i Västeråstrakten har jag hört ryktesvägen och på omslaget till Gård &Villa. Dessutom åker jag runt på tågen i Bergslagen i alla fall fram till midsommar - fast det är en annan växthushistoria som jag hoppas skall inspirera !

Så bli inte förvånad om jag dyker upp i en gratistidning nära dig - du får gärna höra av dig i så fall !

Varmt välkomna alla nya läsare som hittat hit tack vare reportagen - jag hoppas du skall trivas och bli inspirerad !

Ha det så gott alla trädgårdsvänner !
Kram/Isa

6 kommentarer:

  1. Tack för att jag fick komma med på ett hörn från kändisvärlden. Känns som jag var en av de första som uppmärksammat artikeln i alla fall i Blogglandia.
    Stor kram Luna

    SvaraRadera
  2. Härligt bloggsystra!! Det börjar lukta stjärnstatus tycker jag ;D

    SvaraRadera
  3. Så roligt Isa! Jag som åker tåg mellan Falun-Nora (Linde) ska allt norpa åt mig en tidning till midsommar! Läst artikeln och kul att få veta vad du sysslar med i arbetslivet också!!

    Ha det så gott!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Än så länge har du inte dykt upp i nordvästra skåne. Men jag ska hålla ögonen öppna. :-)

    Ha en riktigt skön helg!

    SvaraRadera
  5. Alltid kul när underbara och inspirerande människor uppmärksammas...håller ögonen öppna...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  6. Haha, du er dog ikke nået til Danmark endnu, men hvem ved? Lader til at du har fået lidt mere end 15 min. of fame ;-)

    SvaraRadera

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa