söndag 19 februari 2012

Utlottning av Lena Linderholmservetter !


Lenas färgsprakande vackra servetter !

Där ute är det grått med snöblandat regn idag .... men här inne sprakar det av färg !! I samarbete med Lena Linderholm lottas nu hennes färgsprakande vackra servetter ut ... servetter med olika blommotiv !

Det känns verkligen jättekul att få möjlighet att lotta ut Lenas superfina servetter ... många inlägg har ju nyligen handlat om decoupage här på bloggen och Lenas vackra servetter passar verkligen perfekt både till det och till att sätta guldkant på middagen där hemma med en vacker dukning !


Nr 1. Prinsesstårtan !

Den här servetten är efter en akvarellmålning kallad Prinsesstårtan. Innehåller 20 st servetter och på baksidan av förpackningen bjuds man även på ett läckert Lenarecept på kanelkaka från Härjedalen !

2 förpackningar lottas ut !




Nr.2 Pers Trädgård !

Den andra servetten heter Pers Trädgård .... också efter en akvarellmålning. Innehåller 20 servetter och receptet är på en riktig trädgårdskaka .. vad sägs om  Pers Trädgårdsfestkaka ?!

2 förpackningar lottas ut !


Utlottningen pågår till 5 mars !

Lena bloggar också om sitt konstnärskap och skapande ... du hittar hennes blogg HÄR ! Hon kommer att medverka både på Kistamässan i mars samt Trädgårdsmässan i Älvsjö.

Hennes montrar brukar alltid vara så vackra med mycket lavendel och inspiration från Provence ... verkligen något att se fram emot!

Utlottningen: 

  • 1 lott    = 1 kommentar
  • 2 lotter = 1 kommentar samt följare
  • 3 lotter = 1 kommentar, följare samt länkar med bild från sin egen blogg (se bild längst upp till höger här på bloggen eller någon av de andra bilderna i inlägget, du väljer själv vilken du vill ta.)

Skriv i kommentaren hur många lotter du vill ha samt vilken servett du väljer om du vill ha en särskild sort !
Utlottningen är öppen endast för dig boende i Sverige. Utlottningen pågår till 5 mars !

LYCKA TILL !!
Kram/Isa

30 kommentarer:

  1. Hej! Jag vill gärna vara med i din utlottning. Så otroligt fina servetter. jag vill gärna ha NR1

    Ha det bra!
    Alexandra
    Stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra servetter!

    Klart jag vill delta med 3 lotter, tack!
    Spelar ingen roll vilken av sorterna.

    Trevlig avslutning på helgen!

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med!
    2 lotter TACK!
    Vill gärna ha nr.1 om jag vinner :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  4. Hej Isa!
    Jag är ju en följare! :o)
    Båda är ljuvligt fina!
    Jag köpte två av hennes tavlor (tryck) i ett vackert växthus på Kinnekulle år 2010.
    Hos mig kan du också vinna nåt...om du vill.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Vad trevligt med utlottning. Jag vill gärna vara med, väljer nr 1, om jag har tur:)). 3 lotter, tack.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Hej,
    Jag er med = 2 lotter. Jag är följare (läsare)
    Om jag vinner, nr. 2 (Pers Trädgård) är min favoritt :o)

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag deltar gärna i utlottningen med tre lotter. Nr. 2 är min favorit om jag vinner.

    SvaraRadera
  8. Den utlottningen är jag gärna med på! Hoppas att en lott ska räcka!
    Allt gott,
    Eva

    SvaraRadera
  9. Pers Trädgård om jag vinner.

    En lott.

    Och även om jag bor i Finland har jag en adress i Sverige dit eventuell vinst kan skickas.

    Roligt med tävlingar och pigg blogg det här!

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Kära nå´n så fina servetter!
    Så mycket färg, påminner om att
    våren "kanske" är i antågande.
    2 lotter tack, hoppas på Pers Trädgård..
    Ha det så gott önskar Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Fina servetter du lottar ut!
    Vill ha tre lotter...spelar ingen roll vilket jag vinner...om jag vinner...:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  12. Tar gärna en lott!
    Lena Linderholm kan sin sak :)
    Om jag skulle vinna så spelar det ingen roll vilket paket jag får.
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  14. åh, vill gärna vara med i utlottningen.sPELAR INGEN ROLL VILKET, ALLA VAR LIKA FINA:) Knycker 3 lotter. mvh Helen

    SvaraRadera
  15. Hej! Vilka superfina servetter! Jag är gärna med i utlottningen med 1 lott. Om jag har tur är nr 2 favoriten!
    Önskar en härlig vecka!

    SvaraRadera
  16. Vill jätte gärna vara med. Jag har länkat och är följare sen förut. Det spelar ingen roll vilken av servetterna jag får om jag vinner. Lika fina bägge.

    Kram

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med, :-) Jag tar EN lott.
    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  18. JAg vill gärna vara med så fina servetter,,och vilka härliga färger..

    Länkar till min blogg med bild!KraM mONICA

    SvaraRadera
  19. Jag vill gärna vara med i din utlottning och "prinsesstårtan" är lite extra härlig. Jag tar gärna tre lotter för maximal vinstchans.

    Kram, Karin

    SvaraRadera
  20. Hej goa Isa! Klart jag vill vara med på utlottningen av de fina servetterna. Följer ju din blogg så det blir 2 lotter. Ha det gott så länge! Kram, Tina

    SvaraRadera
  21. Jaa, jag vill gärna ha chans att vinna Pers trädgård! Länkar och är redan följare, kniper alltså 3 lotter och hoppas på tur!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  22. Jag är gärna med i utlottningen med en lott. Om jag har turen med mig spelar det ingen roll vilka jag vinner, båda är så färgglada och fina!
    /Kicki
    vartomtsnabelahotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hei! Vi vil gjerne være med. Vi følger bloggen og kommenterer, det blir vel 2=) Bloggen din er fantastisk=) Ha ei fin, fin helg. Vibeke

    SvaraRadera
  24. Så färgglada och fina servetter du lottar ut! Jag gillar Lena Linderholms akvareller. Båda servetterna är fina, så det går bra med vilken som... Jag länkar med bild och följer dig redan, så det blir 3 lotter.

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  25. Härliga servetter! jag har alltid gillat lena Ls färgsprakande och glada målningar dessutom.

    Länkar från bloggen med bild = 3 lotter tack!

    Kram

    SvaraRadera
  26. Så fint! Om jag vinner på min lilla lott vill jag gärna ha tårtservetter../Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Glad att jag hittade din blogg igen, och klart man vill vara med på sånt fint lotteri.Är följare nu så 2 lotter tack!
    mvh Mia

    SvaraRadera
  28. Hej! Vilken trevlig utlottning jag hittade här. Jag har alltid gillat Lenas konst så jag kniper tre lotter direkt.
    Vilken fin blogg Du har. Jag lägger mig som följare nu.
    Ha en skön helg!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Det blir en lott. Superfina servetter!

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa