tisdag 31 augusti 2021

Augusti avslutade stilfullt

 

Avslutade stilfullt

Augusti avslutade stilfullt med värme och sol - så välkommet efter en hel vecka med regn och rusk. Månaden bjöd på många plockade buketter vilket jag är väldigt glad över. En del blommor tog för sig medan andra blommade över ganska snabbt. Och jag lärde mig jättemycket till nästa år.

Nu välkomnar jag september som gör entré redan i morgon. Nu får vi njuta av mättade färger, klar luft och en inbjudande matresa bland närliggande gårdsbutiker i helgen. Även en och annan bukett kommer att plockas.

Ha det så gott alla trädgårdsvänner - var rädd om dig och varandra !
Kram/Isa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa