fredag 24 juni 2011

Önskar alla trevlig midsommar med ett hjärta av lavendel !


Nu står alla lavendelbuskar i full knopp så det är tid att få frossa i lavendel ! Härlig känsla att gå ut och klippa det man behöver, pyssla vid det stora utfällbara bordet i växthuset och sitta mitt i den underbara doften ! 


Äntligen kom de små hjärtformade "klädhängarna" till användning ... och SÅÅÅ rogivande det var att klippa lavendel och forma hjärtat ... tiden bara försvann !

Önskar dig en riktig rogivande midsommar ! Hoppas du också får tid till att "bara vara" och hämta kraft !
Kram/Isa

11 kommentarer:

Lena/isis sa...

Ett underbart hjärta. Önskar dig också en trevlig midsommar.

Kram

Maribel sa...

Så himla fint, glad Midsommar
/Marika

Bea sa...

Vackert! Drömmer om den dagen jag kan frossa i mina Lavendel :)
Trevlig Midsommar! /Bea

ullis sa...

Glad midsommar på dig Isa!
Njut av det vackra växthuset, kan förstå att det doftar underbart av lavendeln!
Hjärtat blev så fint!
Kram Ullis

Britt sa...

Önskar dig en fin midsommar//Britt

Helens trädgård sa...

Trevlig Midsommar till dig med!
Vackert lavendelhjärta!

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Ohh vilken lyx att ha så mycket lavendel att det går att göra kransar.... Underbart. Å något jag drömmer om. Jättefint hjärta du gjort. Passar toppen där på dörren till växthuset....

Önskar dig också en fin midsommar!
Kram
Charlotte

Anna-Karin, Landet Krokus sa...

Underbart med en lavendelkrans! :)
Hoppas du har haft en underbart fin midsommarafton!
Kramar!

Helena sa...

Glad midsommar!
KRAM från mig!
ps.sniff sniff jag känner lavendel doften :-)

Anonym sa...

Vilken härlig blogg du har! Tillhör mina favoriter ;-) Ha en fortsatt bra midsommarhelg! /I

Lena sa...

Å ett så vackert lavendelhjärta.
Fann din blogg o kommer ständigt återvända.
Titta gärna in på min... lite tänkvärt o annat smått o gott
Kram
Lena
www.jagvarjedag.blogspot.com