onsdag 29 september 2010

Efterlysning till småfolket !


Den gamla avbarkade pilen stod i vägen när vi skulle bygga växthuset så en grov stock hamnade i landet som avdelare och där har småfolket sitt lilla hus.


Deras små, små lerkrukor är nästan en exakt kopia av de stora olivkrukorna utanför växthuset !

Jag tänkte de skulle få lite redskap också, men spadar och krattor i deras storlek har jag inte lyckats hitta ! Panduro har slutat med pynt till tittskåp och besöken i leksaksaffärer gav inget.

Någon som har tips ?

3 kommentarer:

  1. Oh, så sött de har de hos dig! Förstår att de behöver redskap:) Jag tror på fler besök i olika leksaksaffärer. Det finns ju så många mini-serier och tittskåp.
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera
  2. Jag tror att små folk trivs lika bra som stora i din trädgård!!!!
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  3. Dejligt med små-folk i sin have ... dem har jeg også :-)

    SvaraRadera

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa