måndag 5 januari 2015

Tips - en oslagbar kombination !



Läs, dröm och skapa trädgård !

Visst är det härligt att drömma om nya rabatter och nya trädgårdsprojekt i trädgården nu när vi passerat årsskiftet. Och vilken tur att Allt om Trädgård just nu har ett erbjudande så du kan fylla på inspirationskontot med tips på nya frösorter, var i trädgården julrosen trivs bäst eller inspiration från andras trädgårdar. Personligen missar jag aldrig Annikas sidor och läser tidningen i omgångar för att den skall räcka länge.




Du får 4 st nummer av Allt om Trädgård för 98:- + porto samt boken DEKORERA KREATIVT & PERSONLIGT  av blomsterkreatören Minna Mercke Schmidt. Klicka HÄR för att komma till erbjudandet !




Förgyll ditt hem tillsammans med Minna !

Minna har alltid varit en stor förebild för mig och hon är en mästare på att skapa personliga och vackra stilleben, kransar och blomsteruppsättningar. Sedan älskar jag den slitna, ofta lite patinerade miljö hon skapar sina alster i och att hon använder så mycket material från naturen. Det är en helt underbar bok som bjuder på enkla steg-för-steg beskrivningar och många tips på hur du kan förgylla ditt hem.

Inlägg i samarbete med Bonniers tidskrifter

Ha det så bra alla trädgårdsvänner !
Kram/Isa

5 kommentarer:

  1. Så vakkert, for et godt tilbud! Det ser ut som om det ikke gjelder for abonnenter utenfor Sverige? Ha en fin mandag. Klem fra Signe.

    SvaraRadera
  2. Sån otur att jag redan är prenumerant... Boken ser annars trevlig ut.

    Trevlig trettondag!
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Visst är det ett fint erbjudande. Om jag inte redan varit prenumerant hade jag nappat direkt. Januarinumret är redan vältummat, sidor urrivna att spara som kom-ihåg och nu ska tidningen dessutom vidare till grannen. Ovanligt vackert nummer med alla julrosorna.

    Ha det så gott
    Anette

    SvaraRadera
  4. God fortsättning på nya året! Anna

    SvaraRadera
  5. Hvor ser det skønt ud, jeg har forsøgt at bestille bladet, men systemet vil ikke godkende mit postnummer. Kan der lade sig gøre at få det til Danmark, mvh Margit

    SvaraRadera

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa