onsdag 29 mars 2017

Vacker luva och mitt-i-veckan-guldstund



Grönprickiga på rad

Nu har uteborden kommit ut hos Tant Grön och även om det var för bistert i dag att sitta ute (till skillnad mot gårdagens värme!) så blev man glad när man möttes av de grönprickiga borden på rad.




Liten vacker luva

Ja, idag var det till och med så kallt att snön yrde till i luften ibland. Tanterna hade satt en liten vacker luva på den lilla statyn vid ingången så hon inte skulle frysa. Så himla fin !




Fick nästan lite 70-talskänsla av de här pyntade hjärtarna och kransen. Lite flower-power uppdaterad till 2017.



Tittade bara - och fikade

I dag fick ingenting följa med hem. Nöjde mig med en fika i den sköna miljön tillsammans med maken. Mitt-i -veckan-guldstund efter ett besök hos min trevliga frissa som gör underverk med håret varje gång och får mig att känna mig pånyttfödd när jag går därifrån.

Nu håller jag tummarna för att värmen kommer tillbaka till helgen så man får njuta av vårens första grillning och naturligtvis många sköna timmar i trädgården.

Ha det så gott alla trädgårdsvänner !
Kram/Isa

1 kommentar:

  1. Sötaste mössan och så en skön stund hos frissan! Härligt!!! Jag måste ta tag i min frisyr snart också så man inte skrämmer barn och gamla :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa