fredag 29 oktober 2010

10.000 besök ... nu firar vi !!

Jag måste erkänna att jag nästan aldrig hade varit ute på någon blogg innan jag började blogga i januari. Tyckte det där med http utan www var konstigt .. fniss.

Det kanske var tur att jag inte besökte så många bloggar innan jag började då hade jag nog aldrig vågat börja ... så många vackra, inspirerande, underbara, roliga och kreativa bloggar som finns där ute ... vem skulle vilja läsa min ?

När jag väl började tror jag att jag la ut 10 inlägg under en och samma dag ... det tog ett tag innan jag förstod hur bloggvärlden fungerade kan man väl säga !

Därför blev det ingen riktig besöksräknare förrän i april ... och nu visar den över 10.000 unika besökare .. det känns nästan overkligt !

Tack snälla ni för alla besök , inspirerande kommentarer och för att ni vill läsa min blogg !!


Genom ett samarbete med Kristina på Trådspira har du nu möjligheten att vinna ett set (3st) med vackra tankerutor till en armeringsmatta i trädgården som du själv väljer ut !!

Visst är det fantastiskt ?!!

5 st set kommer att lottas ut ! Jag är så oerhört glad över att detta kunde förverkligas ..

För att delta i utlottningen gör du så här :

Gå in på Trådspiras hemsida (klicka på texten Trådspiras hemsida) och sätt ihop ditt önskepaket med 3 st tankerutor.

1 lott - Skriv kommentar med vilka tankerutor du väljer
2 lotter - Skriv kommentar med vilka tankerutor du väljer och länka med bild på din blogg
3 lotter - Skriv kommentar med vilka tankerutor du väljer, länka med bild på din blogg samt att bloggen finns med i din blogglista

Skriv hur många lotter du har i kommentaren !

Jag vet att det finns många läsare som inte har egna bloggar .. skriv ditt namn eller alias i kommentaren och kryssa i anonym... så har du också chansen !

Stort LYCKA TILL !!

Utlottningen pågår till 30 november !

Kram/Isa

39 kommentarer:

  1. Hej!
    Stort GRATTIS till ditt höga besöksantal.
    Klart jag vill vara med och tävla om vackra 'tankerutor'
    Mitt val blir: 3 Sol - rost.

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Oj så fin tävling, klart att man är med och firar! Jag är ju "stammis"!!!! Mitt önskepaket är sol rost, fantasia prisma rost samt fantasia rost.
    Jag länkar hos mig och hoppas på tur!!!!
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  3. Grattis till det stora antal besökare, ett gott betyg! Trådspira besöker jag varje år på mässan och vill ha allt! Tankerutor som passar mig är; Sol-rost, Silence-rost, Fantasia prisma-rost. Spännande, kram Åsa L.

    SvaraRadera
  4. Hej o grattis till alla dina besökare!

    Klart jag vill vara med, länkar så 2 lotter tack.

    Mitt val blir 2 st sol & 1 st carpe diem.

    Ha en skön helg kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Åh vad glad jag är att jag hittade hit till din fina blogg! Det är klart att jag vill vinna! 1 lott till mig, väljer Carpe vitam, Fantasia och Sol.
    Jag kommer tillbaka fler gånger :-)

    SvaraRadera
  6. Håller alla tummar jag har att jag har tur. Det får bli en lott för jag vet inte hur jag länkar. Mina önskningar är klöver, fånga dagen och fantasia//Britt

    SvaraRadera
  7. Grattis till alla dina besökare! Vilken härlig utlottning du fixade åt oss :)

    Mina favoriter hos Trådspira är: Silence, Sol och Fantasia prisma, allihopa i rost. Fick genast en idé om att göra något med dem i minneslunden på "min" kyrkogård... där finns nämligen en detalj i rost, men det temat har inte följts upp någon annanstans, så det ser lite malplacerat ut.

    Länkar självklart från min blogg http://anvantonytt.blogspot.com och har dig redan på min blogglista över favoritbloggar, så det blir tre lotter, tack.

    Kram, Outi

    SvaraRadera
  8. Det var ingen dålig utlottning =) Jag gissar att jag inte får vara med i utlottningen eftersom jag är en av hennes återförsäljare, har bl.a tankerutorna i butiken.

    SvaraRadera
  9. Vill gärna vara med i denna trevliga utlottning!!
    Du finns redan i min blogglista plus att jag har länkat med bild så det blir 3 lotter.
    Mina favoriter är Fantasia prisma, sol och klöver.

    Grattis till dina 10000 besökare!

    Mia

    SvaraRadera
  10. Jag är inte med men har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/november/tankerutor-3011.html

    SvaraRadera
  11. fånga dagen, sol o klöver fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. STOR kram till dig och kul att så många hittat hit till din "målande" och inspirerande blogg....
    .....och alla vill vi ha mera!!!!

    Kramis! B

    SvaraRadera
  13. Hejsan!
    Jag är gärna med och tävlar med 3 lotter
    Om jag hade turen med mig skulle jag vilja vinna dessa 3 tankerutor
    *Carpe Diem
    *Klöver
    *Fånga dagen.
    Har även länkat här:
    http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/november/30-nov-vinn-tankerutor-1.html

    Plus att du finns med i min blogglista

    SvaraRadera
  14. Hej Hej jag vill helt klart vara med och tävla! Skulle vilja vinna carpe diem, fantasia och fantasia prisma!

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  15. Hej! Wow vilken utlottning! Jag är självklart med och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/tankerutor-3011.html

    Skulle välja carpe diem och 2 stycken sol!
    Hoppas på tur!
    Mattias,
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Hejsan! Jag är gärna med i utlottningen :)

    1. Om jag skulle bli den lycklige vinnaren skulle jag vilja ha "FANTASIA PRISMA, SOL och FÅNGA DAGEN"

    2. Här har jag tipsat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/november/tankerutor-3011.html

    /Sandra (sandra.li@hotmail.com)

    SvaraRadera
  17. Hej ISA!
    Grattis till dina fina besökssiffror, inte att undra på med en så mysig blogg (älskar din ruin sedan länge)
    Och vilka fina priser!!
    Jag vill gärna ha 2Fantasia rost, och en Sol rost om lyckan ler mot mig denna gång...
    Du kan lägga 3 lotter i hatten för mig, länkat nu:-)

    SvaraRadera
  18. Jag vill vara med och tävlar, med tre lotter!

    Skulle jag ha turen på min sida så väljer jag följande tre rutor:
    "Fånga dagen"
    2 st "Fantasia"

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/isas-tradgard-30-november.html

    Har länkat i min länklista nu också.

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se
    http://nilssonpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  19. Hej! Jag deltar gärna i den här fina tävlingen.
    Jag har ingen blogg, så kan ej länka.

    Om jag har turen på min sida så skulle jag välja följande:
    - Fantasia Prisma
    - Sol
    - Carpe Vitam

    Nu håller jag tummarna!
    Hälsningar Sandra (santtu_nyberg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  20. Vilken fantastisk fin utlottning!
    Håller alla tummar jag har att jag blir den lyckliga vinnaren av ett paket :-)
    I så fall skulle jag vilja ha: Fånga dagen + Fantasia prisma + Fantasia.
    Jag länkar till dig och du finns redan i min blogglista, så 3 lotter till mig tack.
    Ha det gott. Kram, Ingela

    SvaraRadera
  21. Otroligt vilka priser.

    Jag vill gärna prova lyckan hos dig.
    Om jag vinner väljer jag.
    Fånga dagen och 2 st Fantasia.

    Länkar
    Så det blir två lotter

    Hoppas på en riktig tur
    Gunilla

    SvaraRadera
  22. Åh! Vad härligt! Vilken GRYM utlottning du fått till!!! Och varmt grattis till alla besökare. Du har en jättefin blogg som jag gärna och ofta besöker:)
    Jag vill delta med tre lotter och önskar mig följande tre om jag har turen att vinna:
    1 Carpe diem rost och 2 Sol rost.
    Ha det gott så länge,
    Charlotta

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Glad att jag hittat Din fina blogg! Gillar verkligen Din trädgård. Använder själv armeringsmatta till mycket i min trädgård o älskar rostiga saker!
    Vill gärna vara med i lotteriet o önskar mig följande om jag vinner: 2 Fantasia rost och 1 "Fånga dagen" rost.
    Varma hälsningar!
    Lena

    SvaraRadera
  24. Men vilken fin blogg! Hur har jag kunnat missa dig! :) Ser på bilderna här brevid att du har en trädgård helt i min smak. Och vilken fin tävling! Lägger genast upp den på min blogg.
    Jag gillar FANTASIA ROST (1 st) och SOL ROST (2 st) om jag nu skulle ha turen att vinna.
    Nu ska jag kika runbt på din blogg!
    Må så gott!
    //Anna-Karin

    SvaraRadera
  25. Vilken helt underbar blogg du har så roligt att hitta hit och så snubblar jag på en tävling dessutom. Jag tar tre lotter.
    Dom tre rutor jag tycker bäst om är Sol i rost,Silence i rost och Carpe diem i rost.
    Nu håller jag tummarna och hoppas.
    Kramar:)

    SvaraRadera
  26. Hej! "Halkar" in hos dig och den här tävlingen vill jag ju inte missa :) Gillar verkligen Trådspiras fantastiska alster!! OM jag skulle ha turen med mig så väljer jag:
    Fånga Dagen, Fantasia Prisma och Iris.
    Jag länkar och lägger dig i min blogglista. Alltså 3 lotter :)
    Tjingeling

    SvaraRadera
  27. Hejsan. Vill ju jätte gärna vara med. Jag tar tre lotter. Har jag turen att vinna väljer jag 2 solar och 1 "fånga dagen ". Kram

    SvaraRadera
  28. Jag har heller ingen blogg, ännu. Det finns så mycket roligt att man får ta en sak i taget...
    Men jag tittar in när jag har tid och det är lika upplyftande varje gång!
    Skulle jag nu ha turen att vinna din utlottning så blir jag glad för en sol och två sol rost.
    Och tänk, snart är allt så vackert täckt av snö som solen kan glittra i...Det är också något att längta till.
    hälsar
    otteskrufv@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Ramlade in här av en slump. Har ingen egen blogg så jag kan inte länka, men jag kommer att följa din blogg hädanefter :-). 1 lott alltså. Väljer Fantasia, Sol och Carpe vitam

    SvaraRadera
  30. Jag vill vara med i lotteriet!
    Jag väljer:
    Sol Rost
    Fantasia
    Carpe Diem

    Jag kniper 3 st lotter!

    Kram Åse

    SvaraRadera
  31. Jag är med!
    Mitt val:
    Sol, Fantasia och Fånga dagen.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2010/11/30-nov-vinn-tankerutor.html

    SvaraRadera
  32. Hejsan, ett stort Grattis till besöksantalet.Vill gärna vara med och tävla. Mitt val vi vinst är följande:
    Sol
    Klöver
    Fånga Dagen

    Deltar med 1 lott (har ingen blogg).

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Gratulerar till alla dina besökare!
    Hänger jättegärna på din tävling :)
    Råkar jag ha turen på min sida tyckte jag dessa rutor skulle passa ihop:
    Sol
    Klöver
    Fånga dagen

    Maria
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Grattis först o främst! Dessutom, vilka underbart snygga rutor! De jag gillar mest är:
    Fantasia
    Sol
    Fånga dagen

    Jag har länkat på bloggen också.
    Nu hoppas jag på vinst! :D

    SvaraRadera
  35. 2 lotter alltså.. missade att skriva det.

    SvaraRadera
  36. En lott till mig som inte har någon blogg!
    Jag väljer:
    SOL ROST
    FANTASIA PRISMA ROST
    KLÖVER ROSTAR

    SvaraRadera
  37. Sol - en dag som denna ett självklart val.
    Fantasia Prisma - kommer att pryda min nya armeringsmatta så väl.
    Carpe Diem - behöver man ständigt påminnas om.
    Tack för tipset om Trådspiras fina saker som förgyller vilken trädgård som helst.
    Hälsningar
    Poppy

    SvaraRadera
  38. Vilken trevlig blogg du har och va roligt att du har haft så många besökare. Jag förstår varför. Precis innan snön föll hann jag få upp en armeringsmatta som rumsavdelare i min trädgård så 3 st sol rost hade varit super att få sätta upp i den.
    Hälsningar
    Camilla

    SvaraRadera
  39. Grattis till alla besökare! Jag vill väldigt gärna vara med i tävlingen. Mina favoriter är Sol, Fantasia Prisma och Klöver. Och om jag vinner blir jag så glad! Måste bara köpa en armeringsmatta också... Jag länkar och du finns redan i min blogglista, så jag tingar 3 lotter!

    Adventshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa