torsdag 19 mars 2015

Inspirera med sittplatser som trädgårdsterapi !



Sittplatser inredda för trädgårdsterapi !

Det är häftigt vad det här bloggandet leder till. Nu har min sida om sittplatser blivit en artikel i Hem & Inspiration. Samarbetet med Marie Pallhed som skribent har varit jätteroligt och lett till ytterligare en artikel om frösådder med mina bilder i Västerås Tidning. Hoppas du skall bli inspirerad av artiklarna!

Så nu ser jag fram mot att få trädgårdera och strosa runt i trädgården, lyssna på porlande vatten, slå mig ner på en ombonad sittplats med lite vackert pynt runtomkring och njuta av gräs som rasslar i vinden - hmm, verkligen något att längta efter. Det kommer kanske att dröja eftersom det skulle bli bakslag i vädret i helgen med snö och annat elände.

Fast just nu önskar jag mest att hämta mig från en envis maginfluensa eftersom det är trädgårdsmässa här i Örebro i helgen!

Ha det så gott alla trädgårdsvänner !
Kram/Isa

8 kommentarer:

  1. Krya på dig.Tur då att de är sämre väder att vänta så kan du lugnt vara inne.
    Kul med mässor iår ska jag i alla fall till Stockholm. På fredag går jag där och drömmer kanske vi ses o allt om trädgårds monter.
    Ha en fin och skön torsdag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Kul att bli uppmärksammad. Fullt förståeligt då du har en mycket vacker trädgård. Jag / vi gillar oxå att ha många olika sittplatser / rum i trädgården.
    Trädgårdera. Vilket bra ord. Hoppas att det är ok att jag lånar det av dig.

    SvaraRadera
  3. ...och vi som bestämt att inte åka till mässan i år, utan ta en liten paus...nu sitter man här och ångrar sig lite...det är lätt att tänka "nej det hoppar vi över i år" när våren ännu inte kommit så långt.../Susanne

    SvaraRadera
  4. Så roligt och du visar verkligen så fin inspiration på din blogg.
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  5. Du är verkligen inspirerande så inte konstigt att tidningar nappar. Tråkigt med magsjuka. Krya på dig före helgen
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Grattis till uppmärksamheten. Inte förvånande med tanke på dina vackra bilder :) Hoppas nu att du kryar på dig och att snön håller sig borta. Långt borta!

    SvaraRadera
  7. Så roligt och inte så konstigt med alla fina bilder och all inspiration du delar med dig Isa! Krya på dig nu och ha en fin fredag...
    Kramis,
    Titti

    SvaraRadera
  8. Jag blev så glad då jag såg reportaget! Det var kul att läsa och framförallt att se dina fina bilder.
    Krya på dig så kanske vi ses på lördag!

    Kram
    annika

    SvaraRadera

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa