onsdag 12 juni 2013

Nya redskap i trädgården ?



Chans att vinna trädgårdset !

Dags för en utlottning igen - den här gången är det ett redskapset från Fiskars bestående av häcksax, grensax och sekatör som du har möjlighet att vinna ! Allt du behöver göra för att delta är att skriva en kommentar så har du chansen.

För att du som vinner skall hinna få ditt set innan semestern är sista tävlingsdag 19 juni. Lycka till !




Personligen använder jag min sekatör från Fiskars varje dag i trädgården och är supernöjd. Just den här redskapsserien har inspirerats av naturens mjuka former där korken ger komfort, isolering samt ett fast grepp även i våt hand.  Kork är ett förnybart, miljövänligt naturmaterial som utvinns genom att man försiktigt avlägsnar den yttre barken på korkeken vart nionde år. Processen är ingenting som skadar trädet utan korkeken fortsätter att växa. 

Ha det så gott alla trädgårdsvänner !
Kram/Isa

54 kommentarer:

Sara sa...

Så klart jag är med och tävlar! Tack för en fin blogg.
Kram!

Anette sa...

Oj! det är verkligen vad jag är i behov av, (håller tummarna hårt ;))

Ha det gott!

gunsan sa...

Den vill jag inte missa.Trädgårdsredskap är alltid bra att ha.Gunsan.

Ulrika sa...

Jag vill jättegärna var med i utlottningen! Min sekatör sjunger på sista versen nu så det vore ju perfekt med en ny.
Ha det bra!
Ulrika

Karina Nohrstedt sa...

Ja Fiskars redskap är bra, jag vill gärna vinna. Tack för en bra blogg. Karina

Karina Nohrstedt sa...

Ja Fiskars redskap är bra, jag vill gärna vinna. Tack för en bra blogg. Karina

Et nytt landsbyliv sa...

Det var noen flotte redskaper. :)

Caroline Andersson sa...

Tack för en fantastiskt inspirerande blogg. Jag som är under "uppstart" med min första egna trädgård behöver både goda idéer och bra redskap ;)
/Caroline

Solstrimmor sa...

Även om min trädgård numera är bara "nästan min egen" så skulle jag behöva lite rejäla doningar och håller tummarna:)

Kram Eva-Mari

Hällan sa...

Så klart vill jag vara med! Bra verktyg kan verkligen behövas här. Hoppas att turen är med mig!
/Ulrika

Margareta i Umeå sa...

Vill gärna vara med i utlottningen.
Besöker och inspireras av din blogg, ofta. Har ingen egen blogg men hoppas jag får vara med på utlottningen i alla fall. Dessa redskap skulle vara ett tillskott i min trädgård. Kram.

Trädgården på Höjden... sa...

Här hemma går favoritredskapen verkligen på sista refrängen så jag vore superglad för att vinna några nya.
Hälsar Åsa

Anonym sa...

Hej! Ny blogg för mig! Spännande. Och vilket fint växthus!Var runt och tittade på inflyttnings-trädgårds-present till min syster i helgen, men hittade inget. Detta set skulle vara perfekt och det skulle vara roligt att vinna. /Inga

Anonym sa...

Hej, tack för en superhärlig blogg!
Får mycket inspiration av dina underbara bilder!
En ny sekatör vore bra att ha!
Hoppas på vinst!
Hälsningar
Kristina

Angela sa...

Åh det hade jag verkligen behövt! :)

Maribel sa...

Hej Isa! Självklart vill jag vara med och pröva lyckan, Fiskars är bäst. Hälsningar Marika

Anonym sa...

Hej! Både sekatör och grensax sjunger på sista versen här hemma så jag får ta och hålla tummarna!
Anna B

Kerstin sa...

Jag är gärna med i utlottningen. Det är alltid roligt att fixa i trädgården när man har bra verktyg. :-)
Ha en riktigt trevlig kväll!
Kerstin

Trädgårdstid sa...

Ååh, jag vill så gärna ha nya redskap!!

Kram
Elin i Malmö

susanne sa...

Jag vill vara med! Nya verktyg som ligger bra i handen vore allt något!

Tant Otteskrufv sa...

Då skriver jag förstås en kommentar och väntar en vecka med inköpet av ny häcksax :) Jag har verkligen tröttnat på att slipa opp min farmors gamla 1800-talare (kanske är den nyare,men känns riktigt gammal).

Anonym sa...

Helt klart vill jag vara med i din utlottning.
H.Lena
lena_girl84@hotmail.com

carinaon sa...

Åh, en utlottning av trädgårdsredskap är ju jättebra! Jag vill absolut vara med!
Hälsningar Carina

Anonym sa...

Deltar gärna i utlottningen.
Hoppas på tur.
Hälsningar Fru A

Lena sa...

Skulle verkligen behöva en ny sekatör! Min är nästan helt utsliten...
Jag är gärna med i utlottningen!
Lena

Kristinas oas sa...

Klart jag vill vara med på utlottningen! Kram Kristina

Anna sa...

Å, massa fina trädgårdsredskap! Känns som det är många som skulle behöva, så även jag, det är ju roligare att köpa plantor än redskap själv! Hoppas på lite tur.

Tärneborgsvägen 8 sa...

Har långt ifrån så fin trädgård som dig, men jobbar på det! ;)

Vill verkligen vinna så jag får ett bra redskap att jobba med i trädgården.

Tack för otroligt fin inspiration i din blogg.

Mvh Emma

Anonym sa...

Dags att erkänna att jag har varit en "hemlig" och tyst läsare ett bra tag. Super intressant om växthusbygget. Vi hade det svårare. Fick bara ett 10-årigt tillfälligt bygglov. Firade stort nyligen när det äntligen blev permanent. Skulle vara så glad om jag vann utlottningen men jag brukar inte ha tur i sådana sammanhang.
Må gott
Ramona

Marit Björkbacka sa...

Eleganta, är självklart med och tävlar! MVH Marit B!

Marit Björkbacka sa...

Jättefina, är självklart med och tävlar! mvh Marit

Åsa Engzell sa...

Hej!

Är givetvis med och tävlar!
Kommer gärna förbi och hämtar och tittar på din trädgård. Ha en bra dag!

Sofia sa...

De där skulle verkligen behövas i min vildvuxna trädgård! Drar en lott och håller tummarna hårt hårt hårt!

Livet på solsidan sa...

Vad trevligt! Jag är gärna med i utlottningen.

Läste ikapp här. Och så snyggt det var med nävan och daggkåpan. Ska bli spännande att se vem som vinner den "striden". Daggkåpan brukar ju vara en riktig stridis...

Kram Tamara

Lena/isis sa...

Vill ju jätte gärna vara med :) kram

Catharina Eliasson sa...

Även jag får tacka för en mycket trevlig och inte minst inspirerande blogg. Trädgårdsredskap behöver man ju byta ut med jämna mellanrum inte minst när de gått itu som min grensax gjorde i veckan. Så jag vill gärna vara med i utlottningen och hoppas naturligtvis på tur.

Kerstin sa...

Tack för en fin blogg!
Så fina trädgårdsredskap vill man ju alltid ha.
Hoppas att turen är med mig.
Kerstin från Eslöv

IreneL sa...

Jag är gärna med i din utlottning! Hoppas på turen nu!
Ha en fin kväll!

Linneahelen sa...

Jag vill absolut vara med och tävla. Gillar min sekatör från fiskars, men skulle gärna ha en till

Anonym sa...

Hej Ja det skulle vara kul med nya verktyg i trädgården Så jag är gärna med på utlottningen. Hoppas att vi får en härlig sommar.
Sommarhälsning från
birgitta.55@hotmail.com

Susanne Bjärsvik sa...

Åhh, en RIKTIG sekatör vore underbart, en som man kan slipa och vårda under många år.... De jag snålar och köper är tyvärr inte värda namnet.

Tack för din inspirerande blogg!
/Susanne

Anonym sa...

HEJ !!

oj oj då, detta set vill man ju gärna vinna.. jag anmäler mig härmed till denna utlottning !!

//

Elisabeth i V-by

MyGarden sa...

Så fina trädgårdsredskap! De vill man gärna vinna.
/Ann

mormorMärtas sa...

Vilken bra tävling... ser ut att vara en genomtänkt serie.

Kram Annika

Merja sa...

En bra sekatör är ett måste i trädgården! klart jag vill ta chansen och kamma hem det priset:)
Ha det gott!

Natalie Haglund sa...

Jag vill åxå väldigt gärna vara med och tävla! :)

Mia H sa...

Klart man vill vara med och tävla :)
/ Mia H

Anonym sa...

Tack för en fin blogg med vackra och inspirerande bilder! Jag vill gärna vara med i utlottningen av rejäla trädgårdsverktyg.
Hälsningar
Jessika

Anonym sa...

Hej Isa!
Nu blommar trädgården som vackrast och det gäller att hinna njuta mellan allt som skall fixas. Jag är gärna med och tävlar. Tack för inspirerande blogg och vackra bilder!
//Uni

Anonym sa...

Hej Isa!
Nu blommar trädgården som vackrast och det gäller att hinna njuta mellan allt som skall fixas. Jag är gärna med och tävlar. Tack för inspirerande blogg och vackra bilder!
//Uni

Anna sa...

Å, vad super det hade varit att vinna fiskarsredskap!

Minna sa...

Hej!
Jättefin utlottning! Jag vill gärna vinna nya redskap. Fiskars är bästa.

Anonym sa...

Såklart vill jag vinna redskap!

/Sara H

Tiger sa...

Vilken fin utlottning! Det är klart att jag gärna skulle vilja ha de fina trädgårdsredskapen! Nya redskap kan behövas ibland. Och sekatören brukar aldrig finnas i närheten när man behöver den... ;-) Nu håller jag tummarna för vinst!

Trädgårdshälsningar
Elisabet