söndag 3 oktober 2010

Isas trädgård i NA !


Idag publicerades reportaget om trädgården i NA !

Tur att det inte syns på omslagsbilden att man var genomförkyld, febrig och med ena ögat igenmurat av ögoninflammation !

Ingen vacker syn precis ... tur att man kunde "gömma sig" bakom golvljusstaken i växthuset !

Det blev ett "jättereportage" med både omslag och 2 uppslag i tidningen !

Ingalill har verkligen lyckats fånga in trädgården i texten och Per med sina fina och stämningsfulla bilder.

Kände på mig att rubriken skulle bli "Ett hus för själen" och det är det verkligen. Jag blir alltid lugn så fort jag kliver över tröskeln och in i tystnaden i växthuset.

Så idag är du som besöker bloggen för allra första gången speciellt välkommen !

Hoppas att du skall trivas !

Kram/Isa

18 kommentarer:

  1. Tack, blev så nyfiken på din blogg. Jag kommer nog att titta in igen. // Ingela

    SvaraRadera
  2. Vilket fint reportage om dig och din trädgård! Växthuset och ruinen är ju bara så snygga.
    Nu ska jag läsa lite mer i din blogg.
    annika

    SvaraRadera
  3. Grattis, vad roligt! Önskar att jag hade NA så att jag kunde få titta och läsa hela artikeln!
    Visst är det ett hus för själen- jag har gjort en skylt i mitt växthus med texten "odla din själ" för det är det jag gör där inne mest av allt - sedan blir det ju en och annan planta som också får växa där, men mest är det nog jag som växer!!!
    Ha en riktigt skön söndag!
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  4. Gratulerar till det fina reportaget i NA! Jag har väntat med spänning... Kul att få se dig i "verkligheten" och läsa lite mera om dig och bloggen.

    Gillar förra inlägget också. Ser mysigt ut! Vad var det för tidning som hade så fin premie...? ;-)

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  5. Helou, Gratulerar, va roligt!!! Det känns sååå givande att andra tycker att man gjort något "häftigt" värt att skriva om, eller hur?

    Tack för dina gulliga kommentarer hos mig! Du är också en stor inspirations-källa, och jag märkte första gången jag var in på din blogg att....häääär trivs jag, det var som att komma hem :)

    Njut nu av situationen av att vara i centrum, det är du värd ;)

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Tittar in för första gången o blir så himla inspirerad av din blogg, allt fint i trädgården.
    Kommer titta in fler gånger.
    hälsningar
    Marie

    SvaraRadera
  7. Va´kul. Verkar vara ett jätte bra reportage. ( Vet du...min jobbarkompis pappa har förmodligen NA, måste höra om de kan spara den åt mig )Kul för mig......:-)))Kram

    SvaraRadera
  8. Vad roligt med reportaget! Och kul att tidningen uppmärksammade det. Jag har precis lagt upp bilder på mitt växthus, har inrett det med saker som jag samlat på mig i väntan att växthuset skulle stå på plats. Jag trivs sååå otroligt bra i det, kan knappt slita mig därifrån, jag villa ha sommar igen, nu! :)

    Trevlig söndag!

    SvaraRadera
  9. Superdupergrattis, det är du & din trädgård så väl värda! :o)
    söndagskram,
    Lydia

    SvaraRadera
  10. Grattis, grattis! Måste kännas väldigt givande men kanske också lite pirrigt? Det hade nog jag tyckt, fast å andra sidan så är inte min trädgård något att visa upp i tidningen :-)
    "Ett hus för själen" låter lika härligt som ditt växthus ser ut.
    Ha det gott. Kram, Ingela

    SvaraRadera
  11. Grattis till det fina reportaget!!! Jag förstår precis hur du menar med ett hus för själen. Underbart!
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera
  12. Va riligt att få ett så fint repotage i NA. Blev sittande en extra stund med tidningen imorse. Ha en skön söndagskväll, kram I-B

    SvaraRadera
  13. Häftigt! Kram Åsa

    SvaraRadera
  14. Vad roligt och stort grattis!!! Vilket reportage......... Måste kännas superkul!!! Ditt fina växthus förtjänar all uppmärksamhet det kan få.... (din fina trädgård också förstås....). Väldigt fint med rubriken Ett hus för själen..... passar så bra! Igen: grattis..............

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Hittade hit tack vare NA. Så glad över att funnit denna fina blogg. Vilket vackert växthus.

    Ha en bra vecka! Kramar Maria

    SvaraRadera
  16. Så himla häftigt! Vilket reportage!
    Det blir en bra drivkraft framåt nu när vi går in i den mörka årstiden och du ska planera nya projekt omkring själens hus.

    Lycka till!
    Kram Helli

    SvaraRadera
  17. Hej!

    Så roligt att det blev ett så vackert och fylligt reportage! Stoort Grattis till dig och din man! Det är ju så roligt att få synas i tidningen emellanåt:-) Kram Hillevi

    SvaraRadera
  18. Hej Isa!
    Åhhh....jag såg allt ditt fina växthus i tidningen! :o)
    Och nu har hela länet sett det också....hi hi...från Askersund till Hällefors...uj uj;o)
    Kanske man får se en och annan ruin sen när man tar sig en tur genom länet. Inte omöjligt!
    Verkligen fint reportage!
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa